mgr Katarzyna Nowicka, mgr Tomasz Piątek
to bardzo dobrze przygotowani i od lat zajmujący integracją sensoryczną terapeuci. W swojej pracy wykorzystują również metodę integracji bilateralnej oraz Original Play.
mgr Katarzyna Nowicka
jest fizjoterapeutą oraz terapeutą integracji sensorycznej.
Dodatkowo pracuje metodą integracji bilateralnej oraz Original Play.
Ukończyła Akademię Wychowania Fizycznego w Poznaniu, kierunek: Fizjoterapia.
Interesuje się rozwojem sensomotorycznym dzieci oraz sposobami relaksacji ciała i umysłu.
Realizuje się w pracy z dziećmi, ponieważ uważa, że każdy z nas powinien zachować w sobie odrobinę z dziecka.
PODSTAWOWE KURSY I SZKOLENIA
„Niezwykłe dzieci z zaburzeniami procesów Integracji Sensorycznej” (Certyfikat), konferencja Wrocław- grudzień 2019,
“Wpływ Zaburzeń SI na całościowy Rozwój Dziecka- Dobór Odpowiednich Narzędzi Terapeutycznych”, (kongres) Warszawa- marzec 2019,
„Zrozumieć autyzm” – standardy diagnozy i postępowania terapeutycznego w całościowym zaburzeniu rozwoju ze spektrum autyzmu, (konferencja) Poznań-kwiecień 2019,
Seminarium Original Play – poziom zaawansowany prowadzący: Fred Donaldson oraz Jolanta Graczykowska (podniesienie kwalifikacji) Warszawa- czerwiec 2019,
“Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym” (szkolenie) Poznań- listopad 2019,
ORIGINAL PLAY®, międzynarodowe seminarium praktyczne, prowadzący: Jolanta Graczykowska i Fred Donaldson, 2018
“Logorytmika, metoda wspomagająca rozwój motoryki, słuchu i mowy u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym”, prowadzący: Magdalena Paszkiewicz, kurs doskonalący, 2017
„Autyzm – Drogi do sukcesu”, prowadzący: Mike Miklos (BCBA) i Jill C. Dardig, konferencja naukowo-szkoleniowa, 2017
„Stymulacja systemu wzrokowego dzieci”, prowadzący: Mikołaj Markiewicz (twórca metody Trening Widzenia), certyfikat 2017
II Ogólnopolski Kongres Terapeutów Integracja Sensorycznej „Diagnoza i metody terapii zaburzeń przetwarzania sensorycznego”, 2017
„Pomóż mi zrobić to samemu” (warsztaty metody Marii Montessori), 2017
„Trudne zachowania dziecka ze spektrum autyzmu – podstawy teoretyczne, specyfika trudnych zachowań, sposoby niwelowania trudnych zachowań, współpraca z rodzicami” (szkolenie), 2016
„ Zaburzenia funkcjonowania społeczno-emocjonalnego” (konferencja), 2016
Masaż Shantala (szkolenie), 2015
” We władzy prawej półkuli. Jak pomóc dzieciom zagrożonym dysleksją” (warsztaty logopedyczne), 2015
„Przetwarzanie sensoryczne, jego znaczenie dla rozwoju i funkcjonowania człowieka- ujęcie interdyscyplinarne” (sympozjum naukowe), 2015
Bilateralna Integracja – Program Szkolny (szkolenie), 2015
Kurs II-go stopnia w zakresie Terapii Integracji Sensorycznej (PSTIS), NR 2978, 2015
Masaż Sportowy (szkolenie), 2014
Kinesiotaping (szkolenie), 2014
ORIGINAL PLAY „ Zabawa pierwotna” (kurs podstawowy), 2014
„Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – program szkolny, wg integracji odruchów dr Sally Goddard” (szkolenie), 2014
mgr Tomasz Piątek
jest fizjoterapeutą oraz terapeutą integracji sensorycznej. Dodatkowo pracuje metodą integracji bilateralnej oraz Original Play.
Interesuje się rehabilitacją ortopedyczną oraz terapią sensoryczną.
Ukończył studia magisterskie na Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu, kierunek: Fizjoterapia.
Uwielbia pracę z dziećmi, ponieważ wie, że uśmiech dziecka to najlepsze podziękowanie po udanej terapii.
PODSTAWOWE KURSY I SZKOLENIA
„Niezwykłe dzieci z zaburzeniami procesów Integracji Sensorycznej” (Certyfikat), konferencja Wrocław- grudzień 2019,
„Wpływ Zaburzeń SI na całościowy Rozwój Dziecka- Dobór Odpowiednich Narzędzi Terapeutycznych”, (kongres) Warszawa- marzec 2019,
„Zrozumieć autyzm” – standardy diagnozy i postępowania terapeutycznego w całościowym zaburzeniu rozwoju ze spektrum autyzmu, (konferencja) Poznań-kwiecień 2019,
Seminarium Original Play – poziom zaawansowany prowadzący: Fred Donaldson oraz Jolanta Graczykowska (podniesienie kwalifikacji) Warszawa- czerwiec 2019,
“Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym” (szkolenie) Poznań- listopad 2019,
ORIGINAL PLAY®, międzynarodowe seminarium praktyczne, prowadzący: Jolanta Graczykowska i Fred Donaldson, 2018
“Logorytmika, metoda wspomagająca rozwój motoryki, słuchu i mowy u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym”,prowadzący: Magdalena Paszkiewicz, kurs doskonalący, 2017
„Autyzm – Drogi do sukcesu”, prowadzący: Mike Miklos (BCBA) i Jill C. Dardig, konferencja naukowo-szkoleniowa, 2017
„Stymulacja systemu wzrokowego dzieci”, (certyfikat) prowadzący: Mikołaj Markiewicz (twórca metody Trening Widzenia) 2017
II Ogólnopolski Kongres Terapeutów Integracja Sensorycznej „Diagnoza i metody terapii zaburzeń przetwarzania sensorycznego”, 2017
„Trudne zachowania dziecka ze spektrum autyzmu – podstawy teoretyczne, specyfika trudnych zachowań, sposoby niwelowania trudnych zachowań, współpraca z rodzicami” (szkolenie) 2016
„ Zaburzenia funkcjonowania społeczno-emocjonalnego u dzieci” (konferencja) 2016
„Przetwarzanie sensoryczne, jego znaczenie dla rozwoju i funkcjonowania człowieka – ujęcie interdyscyplinarne” (sympozjum naukowe) 2015
Szkolenie z Bilateralnej Integracji – Program Szkolny, 2015
ORIGINAL PLAY „ Zabawa pierwotna” (kurs podstawowy) 2014
„Wzrok i słuch zmysły wiodące w uczeniu się” (szkolenie) 2014
„ Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce- program szkolny, wg integracji odruchów dr Sally Goddard” (szkolenie) 2013
Kurs II-go stopnia w zakresie Terapii Integracji Sensorycznej (PSTIS), NR 2301, 2013
Taping Rehabilitacyjny (kurs) 2012
Diagnostyka i terapia mięśniowo-powięziowa (kurs) 2012
Masaż Antycellulitowy (szkolenie) 2011
Masaż Leczniczo-powięziowy (szkolenie) 2011
Asystent Osoby Niepełnosprawnej, certyfikat 2010